התחברות

HELP ME

שאלות ותשובות

גולשים להנאתכם באתר Opticana בקטגוריות המעניינות אתכם או מחפשים את המוצרים האהובים עליכם במנוע החיפוש, בקטגוריות משקפי שמש ותמיסות ואביזרים – מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר מידה וצבע ומוסיפים אותו לסל הקניות. בקטגורית עדשות המגע -  מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר את סוג העסקה ולאחר מכן את נתוני העדשה ומוסיפים לסל הקניות. מקליקים על "סל הקניות" מצד שמאל למעלה ובוחרים "צפייה בסל הקניות" בעמוד זה אתם רואים את פרטי המוצרים שהכנסתם לסל הקניות. לאחר שאישרתם את הפריטים שבסל לחצו על "לביצוע הזמנה". בעמוד זה אתם בוחרים אם להירשם לאתר או לבצע רכישה כ"אורח" באתר, בוחרים את שיטת המשלוח, פרטי התשלום ושיטת התשלום ומסיימים את ביצוע ההזמנה.

רשימת "המועדפים שלי" מרכזת את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם רוצים לשמור לקנייה עתידית. בכל פעם שתכנסו לאתר לאחר ההרשמה הראשונה רשימת "המועדפים שלי" תופיע באזור האישי שלכם. ניתן להוסיף כל מוצר שתרצו  ל-"מועדפים שלי" על ידי לחיצה על אייקון הלב המופיע בדף הקטגוריה או בדף המכירה. בכל שלב תוכלו להיכנס ל-"אזור המועדפים שלי", ללחוץ על כפתור "הוספה לסל הקניות" ולהשלים את קניית הפריט במהירות ובקלות.

לא, אתם יכולים לבצע רכישות באתר כ"אורח" ללא הרשמה לאתר. אם אתם רוצים אתם יכולים להירשם לאתר ולהינות מתהליך רכישה מהיר יותר,לשמור את הפריטים שרכשתם להזמנה חוזרת ולהינות מהטבות ייחודיות. 

בהרשמה לאתר Opticana נוצר עבורכם מסך "החשבון שלי" עם כל פרטיכם האישיים שהזנתם באתר.  ב- "חשבון שלי" ניתן לעקוב אחר הזמנות, לעדכן פרטים, לצפות בהיסטוריית הזמנות וב- "רשימת  המועדפים שלי". 

במידה ושכחתם את סיסמתכם בתהליך הכניסה לאתר יופיע קישור "שכחתי סיסמא". לאחר לחיצה על הקישור יהיה עליכם להזין את כתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר. מייל עם לינק ישלח אליכם לדוא"ל ויוביל אתכם למסך איפוס ועדכון סיסמא.

בסיום הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע ההזמנה, פרטי ההזמנה, ומספר ההזמנה. בנוסף ישלח אליכם אישור על ביצוע הקנייה לכתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר.

במידה ולא קיבלתם אישור הזמנה בדוא"ל, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר באתר- הקליקו כאן. במידה וההזמנה לא התבצעה עקב טעות בפרטי התשלום תקבלו התראה על כך במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

הזמנה באתר יכולה להתבטל בשני מקרים:

  • המוצר שבחרתם אזל מהמלאי- אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל ממלאי החברה. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון.
  • פרטי התשלום אותם הזנתם לא אושרו על ידי חברת כרטיסי האשראי- במצב זה תקבלו התראה במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

אכן יש טופס ירוק, אין צורך לתאם מראש , לא ניתן להנפיק טופס בכול סניפי הרשת רצ"ב רשימת סניפים אשר בהם ניתן להנפיק את הטופס, קניון ערים כ"ס, קניון בת-ים, קניון כפר גנים פתח תקווה וקריית גת במידה וישנו צילום במערכת וזהו חידוש רישיון ניתן להיכנס למערכת של משרד הרישוי ולמלא טופס באינטרנט ולאחר הפעולה הנ"ל ניתן לגשת לכל סניפי הרשת.

כמובן, ניתן לגשת לסניפי הרשת על מנת לקבל שירות, במידה וניתן לתקן במקום הסניף מבצע את הפעולה במידה וצריך לשלוח למעבדה זמן התיקון יכול לקחת בין 3-6 ימים, אין אופטיקנה אחראית על כל נזק אשר יגרם בזמן התיקון.

כמובן, ניתן לבצע בדיקת ראייה בכול סניפי הרשת אין צורך לתאם מראש, במידה ואכן רוכשים משקפיים הבדיקה היא ללא עלות במידה ולא הבדיקה היא בעלות של 250 ₪.

? אין צורך לתאם תור לבדיקת ראייה ניתן להגיע לסניפים ישנו אופטומטריסט לאורך כל שעות פעילות הסניף.

אין צורך לתאם תור עבור בדיקת ראייה ניתן לגשת לסניפי הרשת ישנו אופטומטריסט לאורך כל שעות פתיחת הסניף

כן, ישנו פקומטר אשר באמצעותו ניתן לקרוא את המרשם במשקפיים ישנים.

זמן הכנת המשקפיים יכול להיות בין 1 ל- 14 יום תלוי בסוג העדשה.

כן, ניתן להשיג בסניפים או להזמין דרך האתר: בוחרים את דגם משקפי השמש, לוחצים על "הוסף מרשם", בוחרים "עדשות למרחק" או "מולטיפוקל", ממלאים את פרטי המרשם והמשקפיים בדרך אליכם

יש משקפיים בכל טווחי המחירים הכל תלוי בסוג המסגרת ובסוג העדשה, מחירים ניתן לקבל אך ורק בסניפי הרשת לאחר בדיקה.

כל המגוון הקיים בשוק , ניתן לראות באתר האינטרנט שלנו לקטגוריית עדשות צבעוניות

העדשות הינן חד פעמיות, ישנם עדשות יומיות שזמן השהייה איתן הוא למספר שעות אחרוך יותר , כדאי להתייעץ עם אופטומטריסט

בהתאם לתוקף אשר מופיע על אריזת התמיסה.

כן, האיכות של המסגרת והעדשות גבוה ואיכותית יותר. האחריות למותגים היא למשך שנה אחריות היא לקילוף במסגרת או בעדשות או כל פגם ייצור אחר אין אחריות לשריטות או לשבר , אחריות למסגרות של מותגי אופטיקנה היא למשך חצי שנה האחריות היא לקילוף במסגרת או בעדשות או כל פגם ייצור אחר אין אחריות לשריטות או לשבר.

GET SOME MORE

הרשמו ותהנו מחדשות והטבות