התחברות
מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 6) עצירת אנימציות - מקש קיצור 7

HELP ME

שאלות ותשובות

גולשים להנאתכם באתר Opticana בקטגוריות המעניינות אתכם או מחפשים את המוצרים האהובים עליכם במנוע החיפוש, בקטגוריות משקפי שמש ותמיסות ואביזרים – מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר מידה וצבע ומוסיפים אותו לסל הקניות. בקטגורית עדשות המגע -  מקליקים על המוצר שאתם מעוניינים בו, בוחרים בעמוד המוצר את סוג העסקה ולאחר מכן את נתוני העדשה ומוסיפים לסל הקניות. מקליקים על "סל הקניות" מצד שמאל למעלה ובוחרים "צפייה בסל הקניות" בעמוד זה אתם רואים את פרטי המוצרים שהכנסתם לסל הקניות. לאחר שאישרתם את הפריטים שבסל לחצו על "לביצוע הזמנה". בעמוד זה אתם בוחרים אם להירשם לאתר או לבצע רכישה כ"אורח" באתר, בוחרים את שיטת המשלוח, פרטי התשלום ושיטת התשלום ומסיימים את ביצוע ההזמנה.

רשימת "המועדפים שלי" מרכזת את כל הפריטים שאהבתם באתר ואתם רוצים לשמור לקנייה עתידית. בכל פעם שתכנסו לאתר לאחר ההרשמה הראשונה רשימת "המועדפים שלי" תופיע באזור האישי שלכם. ניתן להוסיף כל מוצר שתרצו  ל-"מועדפים שלי" על ידי לחיצה על אייקון הלב המופיע בדף הקטגוריה או בדף המכירה. בכל שלב תוכלו להיכנס ל-"אזור המועדפים שלי", ללחוץ על כפתור "הוספה לסל הקניות" ולהשלים את קניית הפריט במהירות ובקלות.

לא, אתם יכולים לבצע רכישות באתר כ"אורח" ללא הרשמה לאתר. אם אתם רוצים אתם יכולים להירשם לאתר ולהינות מתהליך רכישה מהיר יותר,לשמור את הפריטים שרכשתם להזמנה חוזרת ולהינות מהטבות ייחודיות. 

בהרשמה לאתר Opticana נוצר עבורכם מסך "החשבון שלי" עם כל פרטיכם האישיים שהזנתם באתר.  ב- "חשבון שלי" ניתן לעקוב אחר הזמנות, לעדכן פרטים, לצפות בהיסטוריית הזמנות וב- "רשימת  המועדפים שלי". 

במידה ושכחתם את סיסמתכם בתהליך הכניסה לאתר יופיע קישור "שכחתי סיסמא". לאחר לחיצה על הקישור יהיה עליכם להזין את כתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר. מייל עם לינק ישלח אליכם לדוא"ל ויוביל אתכם למסך איפוס ועדכון סיסמא.

בסיום הקנייה תועברו לעמוד שבו יוצג לכם אישור על ביצוע ההזמנה, פרטי ההזמנה, ומספר ההזמנה. בנוסף ישלח אליכם אישור על ביצוע הקנייה לכתובת הדוא"ל שבאמצעותה נרשמתם לאתר.

במידה ולא קיבלתם אישור הזמנה בדוא"ל, ניתן לפנות אלינו דרך עמוד צור קשר באתר- הקליקו כאן. במידה וההזמנה לא התבצעה עקב טעות בפרטי התשלום תקבלו התראה על כך במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

הזמנה באתר יכולה להתבטל בשני מקרים:

  • המוצר שבחרתם אזל מהמלאי- אנחנו עושים כל שביכולתנו לשמור על מלאי זמין על מנת לספק את השירות הטוב ביותר ללקוח. לעיתים בעקבות מקרים שלא בשליטתנו ייתכנו מצבים של מוצר שאזל ממלאי החברה. במקרים כאלה הזמנתכם עלולה להתבטל על ידינו. אל דאגה, שירות הלקוחות שלנו ייצור אתכם קשר לבירור ולעדכון.
  • פרטי התשלום אותם הזנתם לא אושרו על ידי חברת כרטיסי האשראי- במצב זה תקבלו התראה במהלך השלמת ההזמנה באתר, ושרות הלקוחות שלנו יצור אתכם קשר.

GET SOME MORE

הרשמו ותהנו מחדשות והטבות