משלוחים
משלוח לסניפי אופטיקנה - משלוח חינם לכל סניפי אופטיקנה,
הסניף שאליו תבחר/י לשלוח את ההזמנה ייצור איתך קשר כאשר ההזמנה תגיע אליו.
לרשימת הסניפים לחץ/י כאן
משלוח עד הבית - בקנייה מעל 270 ש"ח - בחינם, מתחת 270 ש"ח בעלות של 19 ש"ח.
זמני משלוח:
זמני משלוח למשקפי שמש - עד 7 ימי עסקים.
זמני משלוח לעדשות מגע - עד 14 ימי עסקים.
זמני משלוח לעדשות עם צילנדר - עד 21 ימי עסקים.
זמני משלוח למשקפי ראייה - משתנה עפ"י מרשם בין 3-14 ימי עסקים
החלפות והחזרות
במידה ולא נעשה שימוש במוצר,
בעדשות מגע - אריזת העדשות צריכה להיות סגורה וללא כל פגם.
ולא עברו 14 ימים מקבלת המוצר, ניתן לבצע החלפה באופן הבא:
החלפה/החזרה באמצעות סניפי אופטיקנה : לחצ/י כאן לרשימת הסניפים
החזרה/החלפה באמצעות דואר ישראל:
לכבוד : אופטיקנה אתר סחר, אודם 12 פתח תקווה 4951795
כאשר החבילה שלך תגיע אלינו, ניצור איתך קשר להמשך טיפול.
במידה ותרצה לבטל את העסקה:
ביטול העסקה יתקיים תוך 14 יום מקבלת המוצר במשרדי אופטיקנה.
כאשר התמורה הכספית תהיה באמצעות כרטיס אשראי למעט 5% ,
אך לא למעלה מ-100 ₪ בהתאם להוראות החוק.
הלקוח יקבל החזר כספי בהתאם לנוהלי חברת האשראי,
ובכל מקרה יעודכן הזיכוי בחודש העוקב לקבלת המוצר במשרדי החברה.
מדיניות החזרות והחלפות מוצרים
1. החלפת מוצרים - משקפי ראיה
אופטיקנה מבצעת ייצור והתאמה ייחודית של משקפי ראייה ללקוחותיה.
בהתאם לזאת, לא ניתן להחזיר כסף על משקפי ראייה שיוצרו בהתאמה אישית. לשון החוק להגנת הצרכן:
"טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנת הצרכן (משקפי ראייה שהותאמו ללקוח, משקפי שמש אופטיות ועדשות מגע)".
2. החלפת מוצרים - משקפי שמש
המועד: ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום שלקוח קיבל לידיו את הטובין
שימוש: ביטול עסקה לא יתאפשר במידה והצרכן עשה שימוש בטובין.
החזרת הטובין ללא תווית / ברקוד, תהווה ראיה מספקת לעשיית שימוש.
פגם במוצר: ביטול עסקה יהיה בתנאי שהלקוח יחזיר את משקפי השמש לסניף והטובין לא נפגמו.
ההחלטה בדבר פגם תהיה ע"פ שקו"ד ובסמכותו הבלעדית של מנהל סניף ו/או
אופטומטריסט מטעם אופטיקנה.
מוצרי יוקרה: לא ניתן יהיה לבטל עסקה על משקפי שמש שנמכרו בסכום הגבוה מסך של ₪1,499.
לעניין זה המחיר הקובע הינו המחיר המפורסם בחנויות, וזאת לפני כל הנחה.
התאמות: ביטול עסקה יהיה בתנאי שלא בוצעו התאמות מכל מין וסוג שהוא במשקפיים.
ההחלטה בדבר ביצוע התאמה/ות תהיה נתונה לשיקול דעתו ובסמכותו הבלעדית
של אופטומטריסט ו/או מנהל הסניף מטעם אופטקינה.
גובה ההחזר: במקרה שהלקוח ביטל את העסקה, תהיה אופטיקנה רשאית לגבות ממנו דמי
ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין / מערך השירות או עד ₪100, לפי הנמוך
מביניהם ובנוסף תהיה רשאית לגבות תשלום בעד סליקת כרטיסי האשראי
(במידה והעסקה בוצעה באשראי).
שמש אופטיות: למען הסר ספק, בעסקה לרכישת משקפי שמש אופטיות שיוצרו בהתאמה אישית,
לא ניתן יהיה לדרוש את ביטול העסקה, בשום אופן.
3. תנאים כלליים
1. החלפת מוצר אשר לא נעשה בהתאמה אישית בצרוף חשבונית תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
2. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
3. כנגד ביטול העסקה והחזרת המוצר שאינו בהתאמה אישית ללקוח, אשר נמכר באריזת יצרן ינתן
החזר כספי. דמי הביטול בהם ישא הלקוח הינם - 5% מערך הקנייה או עד ₪100, הנמוך מביניהם.
4. עסקה ששולמה בתווי קנייה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען - לא תחול עליה זכות הביטול.
5. ניתן לעיין בתקנוני המבצעים אצל דיילי המכירות.
6. עדשות מגע - אופטיקנה אינה מעניקה החלפה לאחר פתיחת המוצר או כל פגם באריזתו.
7. אופטיקנה אינה מעניקה אחריות על שבר במסגרת ראיה / שמש.
8. במקרה של רכישת עדשות אופטיות בלבד להרכבה על מסגרת של הלקוח - אופטיקנה אינה
אחראית לנזק שעלול להגרם למסגרת הלקוח במהלך תהליך ההרכבה של העדשות. האחרוית של
אופטיקנה חלה אך ורק לעדשות בהתאם למדיניות אופטיקנה.
9. במקרה של רכישת מסגרת בלבד (ללא עדשות) - אופטיקנה אינה מעניקה אחריות לעדשות הלקוח
והאחריות למסגרת תפקע לאחר הרכבת עדשות שלא ע"י אופטקינה.
10. בכפוף להוראות הדין, אין אחריות לכל נזק אשר נגרם במהלך תיקון משקפיים ישנים של
הלקוח מעבר לתקופת האחריות שמעניקה אופטיקנה.
11. אחריות לעדשה - אופטיקנה אינה מעניקה אחריות לשריטה/ות בעדשה/ות, האחריות שמוענקת
חלה על ציפוי אנטי רפלקס, למשך שנתיים / שלוש ממעוד מסירת העדשה (תלוי בסוג העדשה).
12. החזר כספי בגין ביטול עסקה שיעשה בהתאם למדיניות אופטיקנה, יעשה באופן שנעשה בו
התשלום. היה והתשלום בוצע ע"י הלקוח במזומן, החזרת התמורה (בניכוי דמי הביטול והטיפול)
תהייה באמצעות צ'ק מזומן. היה והתשלום בוצע ע"י הלקוח באמצעות כרטיס אשראי, החזרת
התמורה (בניכוי דמי הביטול והטיפול) תהייה באמצעות החזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו
בוצע החיוב.
4. חוסר הסתגלות למולטי
לקוח שלראשונה הותאמו עבורו עדשות מולטיפוקל, יהיה זכאי ל-3 חודשי הסתגלות מיום קבלת המשקפיים וזאת בכפוף לבדיקת אופטומטריה ע"י הסניף המטפל.
במידה והלקוח לא הסתגל למולטיפוקל במשך התקופה האמורה, הלקוח יהיה זכאי להמיר, ללא תשלום נוסף את המשקפיים שלו ל-2 זוגות משקפיי ראייה, האחד לקריאה מקרוב השני לראייה מרחוק, ובלבד שההחלפה כאמור תבוצע בפרק הזמן הנזכר.
5. תקנון מבצעים
1. אין כפל מבצעים.
2. אין מכירת חלקי חילוף - למעט בתקופת האחריות / הרחבת האחריות.
3. המבצעים עד גמר המלאי.
4. מבצעים מיוחדים הניתנים בניידת אופטיקנה תקפים ליום המכירה בלבד.
5. ניתן לשלם בתווי שי / כרטיסי מתנה / כרטיסים נטענים - בכפוף לתנאי התו.
6. הרחבת אחריות
הרחבת האחריות מכסה כל מקרה של שבר במסגרת ובעדשה, לרבות גניבה, אובדן ונזק מוחלט.
הרחבת האחריות על משקפי ראייה ב-49 ₪ לשנה, או ב-79 ₪ לשנתיים
המשקפיים החדשים יהיו מדגם זהה או באותה רמת המחיר.
במקרה של מימוש הרחבת אחריות, ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %30 ממחיר עדשות הראיה,
השתתפות עצמית של %70 במותג קרטיה ו- %35 ממחיר המסגרת במותגים נבחרים רייבן, נייק, קויה, סבן וראפ,
על חלקי חילוף ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %50 .והשתתפות עצמית של %50 ממחיר המסגרת בכל יתר המותגים לפני הנחות, מבצעים והוזלות.
הרחבת האחריות מכסה כל מקרה של שבר במסגרת ובעדשה, לרבות גניבה, אובדן ונזק מוחלט.
הרחבת אחריות על משקפי שמש ב-39 ₪ לשנה
על חלקי חילוף ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %50 .בהשתתפות עצמית של %70 ממחיר המוצר בכל המותגים, לפני הנחות, מבצעים והוזלות. המשקפיים החדשים יהיו מדגם זהה או באותה רמת המחיר.
האמור לעיל כפוף למדיניות החברה כפי שתהא מעת לעת.