התחברות לאתר
לקוחות אתר אופטיקנה?
התחברות עם קוד חד פעמי ב- SMS
מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 6) עצירת אנימציות - מקש קיצור 7

משלוחים החזרות והחלפות

משלוחים

משלוח לסניפי אופטיקנה -

משלוח חינם לכל סניפי אופטיקנה, הסניף שאליו תבחר/י לשלוח את ההזמנה ייצור איתך קשר כאשר ההזמנה תגיע אליו. לרשימת הסניפים לחץ/י כאן


משלוח עד הבית -

בקנייה מעל 270 ש"ח - בחינם, מתחת 270 ש"ח בעלות של 19 ש"ח.

זמני משלוח:

  • זמני משלוח למשקפי שמש - עד 7 ימי עסקים.
  • זמני משלוח לעדשות מגע - עד 14 ימי עסקים.
  • זמני משלוח לעדשות עם צילנדר - עד 21 ימי עסקים.
  • זמני משלוח למשקפי ראייה - משתנה עפ"י מרשם בין 3-14 ימי עסקים.

 

החלפות והחזרות


במידה ולא נעשה שימוש במוצר,
בעדשות מגע - אריזת העדשות צריכה להיות סגורה וללא כל פגם.
ולא עברו 14 ימים מקבלת המוצר.

ניתן לבצע החלפה באופן הבא:
החלפה/החזרה באמצעות סניפי אופטיקנה : לחצ/י כאן לרשימת הסניפים
החזרה/החלפה באמצעות דואר ישראל: לכבוד : אופטיקנה אתר סחר, אודם 12 פתח תקווה 4951795

כאשר החבילה שלך תגיע אלינו, ניצור איתך קשר להמשך טיפול.

במידה ותרצה לבטל את העסקה:
ביטול העסקה יתקיים תוך 14 יום מקבלת המוצר במשרדי אופטיקנה.
כאשר התמורה הכספית תהיה באמצעות כרטיס אשראי למעט 5% ,
אך לא למעלה מ-100 ₪ בהתאם להוראות החוק. 
הלקוח יקבל החזר כספי בהתאם לנוהלי חברת האשראי,
ובכל מקרה יעודכן הזיכוי בחודש העוקב לקבלת המוצר במשרדי החברה. 

 

מדיניות החזרות והחלפות מוצרים

 

  1. החלפת מוצרים - משקפי ראיה
    אופטיקנה מבצעת ייצור והתאמה ייחודית של משקפי ראייה ללקוחותיה.
    בהתאם לזאת, לא ניתן להחזיר כסף על משקפי ראייה שיוצרו בהתאמה אישית. לשון החוק להגנת הצרכן:"טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנת הצרכן (משקפי ראייה שהותאמו ללקוח, משקפי שמש אופטיות ועדשות מגע)".

  2. החלפת מוצרים - משקפי שמש
    המועד: ביטול עסקה יתאפשר תוך 14 ימי עסקים מיום שלקוח קיבל לידיו את הטובין
    שימוש: ביטול עסקה לא יתאפשר במידה והצרכן עשה שימוש בטובין.
    החזרת הטובין ללא תווית / ברקוד, תהווה ראיה מספקת לעשיית שימוש.
    פגם במוצר: ביטול עסקה יהיה בתנאי שהלקוח יחזיר את משקפי השמש לסניף והטובין לא נפגמו.
    ההחלטה בדבר פגם תהיה ע"פ שקו"ד ובסמכותו הבלעדית של מנהל סניף ו/או אופטומטריסט מטעם אופטיקנה.
    מוצרי יוקרה: לא ניתן יהיה לבטל עסקה על משקפי שמש שנמכרו בסכום הגבוה מסך של ₪1,499.
    לעניין זה המחיר הקובע הינו המחיר המפורסם בחנויות, וזאת לפני כל הנחה.
    התאמות: ביטול עסקה יהיה בתנאי שלא בוצעו התאמות מכל מין וסוג שהוא במשקפיים.
    ההחלטה בדבר ביצוע התאמה/ות תהיה נתונה לשיקול דעתו ובסמכותו הבלעדית
    של אופטומטריסט ו/או מנהל הסניף מטעם אופטקינה.
    גובה ההחזר: במקרה שהלקוח ביטל את העסקה, תהיה אופטיקנה רשאית לגבות ממנו דמי
    ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין / מערך השירות או עד ₪100, לפי הנמוך
    מביניהם ובנוסף תהיה רשאית לגבות תשלום בעד סליקת כרטיסי האשראי (במידה והעסקה בוצעה באשראי).
    שמש אופטיות: למען הסר ספק, בעסקה לרכישת משקפי שמש אופטיות שיוצרו בהתאמה אישית,
    לא ניתן יהיה לדרוש את ביטול העסקה, בשום אופן.

  3. תנאים כלליים
    1. החלפת מוצר אשר לא נעשה בהתאמה אישית בצרוף חשבונית תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר.
    2. המוצר יוחזר באריזתו המקורית.
    3. כנגד ביטול העסקה והחזרת המוצר שאינו בהתאמה אישית ללקוח, אשר נמכר באריזת יצרן ינתן החזר כספי. דמי הביטול בהם ישא הלקוח הינם - 5% מערך הקנייה או עד ₪100, הנמוך מביניהם.
    4. עסקה ששולמה בתווי קנייה, שוברי מתנה או כרטיס מגנטי נטען - לא תחול עליה זכות הביטול.
    5. ניתן לעיין בתקנוני המבצעים אצל דיילי המכירות.
    6. עדשות מגע - אופטיקנה אינה מעניקה החלפה לאחר פתיחת המוצר או כל פגם באריזתו.
    7. אופטיקנה אינה מעניקה אחריות על שבר במסגרת ראיה / שמש.
    8. במקרה של רכישת עדשות אופטיות בלבד להרכבה על מסגרת של הלקוח - אופטיקנה אינה אחראית לנזק שעלול להגרם למסגרת הלקוח במהלך תהליך ההרכבה של העדשות. האחרוית של אופטיקנה חלה אך ורק לעדשות בהתאם למדיניות אופטיקנה.
    9. במקרה של רכישת מסגרת בלבד (ללא עדשות) - אופטיקנה אינה מעניקה אחריות לעדשות הלקוח והאחריות למסגרת תפקע לאחר הרכבת עדשות שלא ע"י אופטקינה.
    10. בכפוף להוראות הדין, אין אחריות לכל נזק אשר נגרם במהלך תיקון משקפיים ישנים של הלקוח מעבר לתקופת האחריות שמעניקה אופטיקנה.
    11. אחריות לעדשה - אופטיקנה אינה מעניקה אחריות לשריטה/ות בעדשה/ות, האחריות שמוענקת חלה על ציפוי אנטי רפלקס, למשך שנתיים / שלוש ממעוד מסירת העדשה (תלוי בסוג העדשה).
    12. החזר כספי בגין ביטול עסקה שיעשה בהתאם למדיניות אופטיקנה, יעשה באופן שנעשה בו התשלום. היה והתשלום בוצע ע"י הלקוח במזומן, החזרת התמורה (בניכוי דמי הביטול והטיפול) תהייה באמצעות צ'ק מזומן. היה והתשלום בוצע ע"י הלקוח באמצעות כרטיס אשראי, החזרת התמורה (בניכוי דמי הביטול והטיפול) תהייה באמצעות החזר לכרטיס האשראי שבאמצעותו בוצע החיוב.

  4. חוסר הסתגלות למולטי
    לקוח שלראשונה הותאמו עבורו עדשות מולטיפוקל, יהיה זכאי ל-3 חודשי הסתגלות מיום קבלת המשקפיים וזאת בכפוף לבדיקת אופטומטריה ע"י הסניף המטפל. במידה והלקוח לא הסתגל למולטיפוקל במשך התקופה האמורה, הלקוח יהיה זכאי להמיר, ללא תשלום נוסף את המשקפיים שלו ל-2 זוגות משקפיי ראייה, האחד לקריאה מקרוב השני לראייה מרחוק, ובלבד שההחלפה כאמור תבוצע בפרק הזמן הנזכר.

  5. תקנון מבצעים
    1. אין כפל מבצעים.
    2. אין מכירת חלקי חילוף - למעט בתקופת האחריות / הרחבת האחריות.
    3. המבצעים עד גמר המלאי.
    4. מבצעים מיוחדים הניתנים בניידת אופטיקנה תקפים ליום המכירה בלבד.
    5. ניתן לשלם בתווי שי / כרטיסי מתנה / כרטיסים נטענים - בכפוף לתנאי התו.
    6. הרחבת אחריות הרחבת האחריות מכסה כל מקרה של שבר במסגרת ובעדשה, לרבות גניבה, אובדן ונזק מוחלט.

הרחבת האחריות על משקפי ראייה ב-49 ₪ לשנה, או ב-79 ₪ לשנתיים

המשקפיים החדשים יהיו מדגם זהה או באותה רמת המחיר. במקרה של מימוש הרחבת אחריות, ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %30 ממחיר עדשות הראיה, השתתפות עצמית של %70 במותג קרטיה ו- %35 ממחיר המסגרת במותגים נבחרים רייבן, נייק, קויה, סבן וראפ, על חלקי חילוף ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %50 .והשתתפות עצמית של %50 ממחיר המסגרת בכל יתר המותגים לפני הנחות, מבצעים והוזלות. הרחבת האחריות מכסה כל מקרה של שבר במסגרת ובעדשה, לרבות גניבה, אובדן ונזק מוחלט.

 

הרחבת אחריות על משקפי שמש ב-39 ₪ לשנה

על חלקי חילוף ישלם הלקוח השתתפות עצמית של %50 .בהשתתפות עצמית של %70 ממחיר המוצר בכל המותגים, לפני הנחות, מבצעים והוזלות. המשקפיים החדשים יהיו מדגם זהה או באותה רמת המחיר. האמור לעיל כפוף למדיניות החברה כפי שתהא מעת לעת. לקוח שביצע הזמנה רשאי לבטל את העסקה בהתאם ובכפוף להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמא-1981 (להלן חוק הגנת הצרכן). ביטול הזמנה ע"י לקוח לפני קבלתה אצל הלקוח: כל עוד לא סופקו המוצרים שנרכשו במסגרת ההזמנה ללקוח ועד קבלתם, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בהודעה שתימסר בכל אחת מהדרכים הבאות, ושתכלול את שמו של הלקוח ותעודת הזהות שלו בהודעה בעל פה, בטלפון שמספרו 6618 או בסניפי החברה שכתובותיהם כמפורט באתר אופטיקנה ;בדואר רשום לכתובת האודם 12, קריית מטלון, פתח תקוה, מיקוד 4951795 בדואר אלקטרוני לכתובת opticana@opticana.co.il; בפקס שמספרו 03-9140188; באמצעות האתר (opticana.co.il). בוטלה ההזמנה כאמור לעיל, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידי הלקוח עבור המוצר שרכישתו בוטלה, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר שרכישתו בוטלה, או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם, בכפוף לקבוע בחוק הגנת הצרכן (להלן דמי ביטול), בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה. ככל שהביטול בוצע עקב פגם במוצר שמבוקש לבטל את רכישתו, אי התאמה בין המוצר כאמור לבין הפרטים שנמסרו ללקוח בהתאם לחוק, אי אספקת המוצר כאמור במועד המוסכם או הפרה אחרת של החברה בעניין רכישת המוצר כאמור על ידי הלקוח (להלן אי התאמה), אזי החברה לא תיגבה דמי ביטול כאמור. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל הלקוח, שלא עקב אי התאמה: סופקו המוצרים שנרכשו במסגרת ההזמנה ללקוח, רשאי הלקוח לבטל את ההזמנה בתוך 14 ימים מיום שסופקו לו המוצרים כאמור או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה בהתאם לחוק, לפי המאוחר, בהודעה שיכולה להימסר בכל אחת מהדרכים המצוינות בסעיף לעיל, שתכלול את שמו של הלקוח ותעודת הזהות שלו. בביטול העסקה כאמור בסעיף זה, על הלקוח להשיב את המוצר שרכישתו בוטלה לאחת מחנויות החברה לפי בחירתו של הלקוח. השבת המוצר לחברה במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה תיעשה על-ידי הלקוח, על חשבונו ובאחריותו הבלעדית, ובכפוף לדין. בביטול העסקה כאמור בסעיף זה, החברה תחזיר ללקוח את הסכום ששולם על ידו בגין המוצר שרכישתו בוטלה בתוך 14 יום מקבלת ההודעה בדבר ביטול העסקה כאמור, בניכוי דמי ביטול כהגדרתם לעיל. ביטול העסקה על ידי הלקוח לאחר קבלת המוצרים שנרכשו במסגרתה וכתוצאה מאי התאמה, כהגדרתה לעיל: במקרה של ביטול רכישת מוצר בגין אי התאמה, כהגדרתה לעיל, על ידי הלקוח ולאחר קבלתו אצל הלקוח - הלקוח יהא רשאי לבטל את עסקת רכישת המוצר בתוך 14 יום מיום קבלת המוצר שמבוקש לבטל את רכישתו, או מיום קבלת מסמך המכיל את פרטי העסקה בהתאם לחוק, לפי המאוחר, בהודעה שיכולה להימסר בכל אחת מהדרכים המצוינות בסעיף לעיל, שתכלול את שמו של הלקוח ותעודת הזהות שלו. במקרה של ביטול כאמור בסעיף זה, הלקוח יעמיד את המוצר לרשות החברה במקום בו נמסר ללקוח המוצר כאמור, ויודיע על כך לחברה. החברה תחזיר ללקוח, תוך14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף לעיל, את הסכום ששולם על ידו עבור המוצר שמבוקש לבטל את רכישתו. במידה והלקוח הינו אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק), אזי על אף האמור בסעיפים לעיל, הלקוח רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ממועד מסירת המוצרים או מיום קבלת מסמך המכיל את הפרטים בקשר עם העסקה שבוצעה, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין הלקוח. החברה תהא רשאית לדרוש מהלקוח להציג תעודה מתאימה בהתאם להוראות החוק. בביטול עסקה בהתאם לסעיף זה, במקרה של ביטול עסקה על ידי לקוח לאחר קבלת המוצרים אצל הלקוח ושלא עקב אי התאמה, יחולו הוראות הסעיפים לעיל. בביטול עסקה בהתאם לסעיף זה, במקרה של ביטול העסקה על ידי הלקוח לאחר קבלת המוצרים שנרכשו במסגרתה וכתוצאה מאי התאמה, יחולו הוראות הסעיפים לעיל. אין בהוראות הסעיפים לעיל כדי לגרוע מזכות החברה לתבוע את נזקיה מהלקוח ככל שערך המוצר שרכישתו בוטלה פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו. מובהר כי על אף האמור בסעיף זה, ללקוח לא תהא אפשרות לבטל עסקת רכישה של טובין פסידים ואו של טובין שיוצרו במיוחד בעבור הלקוח בעקבות העסקה, והכל בכפוף ובהתאם להוראות הדין. ההחזר הכספי ללקוח, כאמור בסעיפים לעיל, יתבצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי באמצעותו בוצעה הרכישה ואו באמצעות זיכוי חשבון ה- PAYPAL ואו באמצעות זיכוי חשבון ה- BIT של הלקוח, לפי העניין, שבאמצעותו בוצעה הרכישה, הכל-בהתאם לאמצעי התשלום בו בוצעה הרכישה שבוטלה. אחריות לתקינות המוצר – אופטיקנה האחראית להעניק שירות תיקון למשקפיים פגומים ככל שיתאפשר. אופטיקנה שומרת לעצמה את הזכות לתקן או להחליף את החלק הפגום במהלך 6 החודשים שלאחר הרכישה. אופטיקנה אינה מתחייבת להחזיק במלאי חלקי חילוף. במקרה של היעדר חלקים מתאימים, תבוצע הזמנה וזמן האספקה יהיה בהתאם. מימוש האחריות מותנה בהצגת חשבונית