עזרה לרכישה

ברוכים הבאים לאתר הסחר של אופטיקנה. אתר האופטיקה הראשון בישראל המעניק לגולשים חווית קנייה ורכישה מהמתקדמות בארץ. באתר ניתן לרכוש דגמים אופנתיים של משקפי שמש, משקפי ראייה, עדשות מגע, תמיסות ואביזרים למשקפיים, כל זאת בנוחות ואיכות בלתי מתפשרת. בעמוד זה תוכלו לקבל מענה לכל שאלותיכם בנושא הרכישה באתר. רכישה מהנה!

כן. האתר מאובטח בטכנולוגיית  SSL- הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בשוק אבטחת המידע, כך שאין חשש בהשארת פרטים אישיים ופרטי כרטיס האשראי.

 

כן. ניתן להזין את מרשם משקפייך דרך האתר. 

  • חינם- באיסוף עצמי מאחד מסניפי אופטיקנה הקרובים לביתך או באיסוף ממטה החברה בכתובת האודם 12 פתח תקווה עד 14 ימי עסקים אלא אם צוין אחרת.
  • חינם- בקנייה מעל 500 ₪ - עם שליח עד הבית עד 14 ימי עסקים אלא אם צוין אחרת.
  • ברכישה נמוכה מ- 500 ₪ ניתן להוסיף 39 ₪  ולקבל במשלוח עד הבית עד 14 ימי עסקים אלא אם צוין אחרת.

כן. אתה זכאי לבטל את העסקה תוך 14 יום מקבלת המוצר.

 

מקרים בהם לא ניתן לקבל החזר כספי:

  • בקניית מוצר שהוכן בהתאמה אישית ללקוח, כגון: משקפי ראייה, משקפי שמש אופטיות, משקפי שמש שבוצעה בהם התאמה, עדשות מגע שיוצרו במיוחד ללקוח (קבועות, קשות).
  • לא ניתן לפצל החזרה של מוצרים שנרכשו בעסקאות- "קנה קבל" או מבצעי "1+1". במקרה של חרטה לא ניתן לבטל ולהחזיר חלק מהעסקה. האופציות הניתנות: א. להחזיר את כל העסקה. ב. לא לבטל את העסקה המשולבת.

 

  •  יש לפנות בטלפון : 03-9140158 או במייל  Opticana@opticana.co.il ולהודיע על רצונך לבטל את העסקה.  את המוצר יש לשלוח בדואר רשום למשרדי אופטיקנה בכתובת – אופטיקנה, האודם 12 קריית מטלון פ"ת מיקוד 49170
  •  לאחר שליחת המוצר ישלח הרוכש הודעה לשירות הלקוחות של אופטיקנה, עם מספר זיהוי של הדואר הרשום.
  • המוצר יוחזר שלם כחדש באריזתו המקורית ושלא נעשה בו שימוש. הלקוח יישא באחריות על כל פגם שיגרם למוצר עקב אריזה רשלנית. אריזה שנפתחה לא תתקבל בחזרה.
  • עם קבלת המוצר במשרדי החברה, תיצור מחלקת שירות הלקוחות קשר עם הלקוח להסדרת פרטי הזיכוי.
  • לא תתאפשר החלפה / החזרת מוצר / ביטול עסקה בחנויות רשת אופטיקנה.

ביטול העסקה יתקיים תוך 14 יום מקבלת המוצר במשרדי אופטיקנה. כאשר התמורה הכספית תהיה באמצעות כרטיס אשראי למעט 5% , אך לא למעלה מ-100 ₪ בהתאם להוראות החוק. הלקוח יקבל החזר כספי בהתאם לנוהלי חברת האשראי ובכל מקרה יעודכן הזיכוי בחודש העוקב לקבלת המוצר במשרדי החברה.

כן. אתה מוזמן להתקשר מידי יום בין השעות 08:00-16:00 לשירות הלקוחות של אופטיקנה בטלפון 03-9140158 וטלפנית המוקד תסייע לך בתהליך הרכישה. 

כן. לכל מוצרי אופטיקנה יש אחריות לפי תקנון החברה, אותו ניתן לראות באתר אופטיקנה www.opticana.co.il

כן. תוכל להתקשר למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון : 03-9140158 בין השעות 08:00-16:00 . צוות שירות הלקוחות יוכל לאתר במחשב אופטיקנה את מרשמך ולסייע לך בהמשך תהליך הרכישה (שים לב, כי המידע יינתן לך במידה וערכת בדיקת ראייה באחת מחנויות הרשת בשנתיים האחרונות).

כן. עלייך למלא את פרטייך האישיים על פי הוראות המשלוח שמצוינות באתר. 

בכל שאלה או בעיה ניתן לפנות לשירות הלקוחות של אתר אופטיקנה בטלפון : 03-9140158 או במייל   Opticana@opticana.co.il

ניתן לחלק עד 18 תשלומים. פירוט לגבי מספר התשלומים יוצג לפנייך במהלך תהליך הרכישה באתר.

 

 

ניתן לשלוח את החבילות הסגורות שלא נעשה בהן שימוש לאתר הסחר אשר יושב במטה אופטיקנה בכתובת: האודם 12 פתח תקווה. שירות הלקוחות של האתר ייבצע את ההחלפה ויישלח את החבילות החדשות לאחד מהסניפים הקרובים לביתך.