התחברות
מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4) מעבר לעמוד סניפים (מקש קיצור 5) שנה לנגודיות גבוהה (מקש קיצור 6) עצירת אנימציות - מקש קיצור 7

HELP ME

הצהרת נגישות בחברת אופטיקנה

חברת אופטיקנה, האופטיסטור הראשון בע"מ (להלן: "החברה") פועלת ומקדמת את נושא הנגישות. אנו רואים בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושרותי הארגון. 
החברה  פועלת בהתאם להוראות החוק ואף למעלה מכך, במטרה לסייע לאנשים עם מוגבלויות לשפר את איכות החיים, ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. 
התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.
החברה מייחסת חשיבות רבה להתאמת שירותיה לאנשים עם מוגבלויות שונות, בין השאר מתוך תפיסת עולם לפיה יש לאפשר לכל בני האדם הזדמנות שווה ונגישות לשירות ולמידע.
בהתאם לאמור, החברה משקיעה משאבים רבים בהנגשת סניפיה וכן של אתר האינטרנט ועמודיו, תוך שהחברה מוצאת חשיבות עליונה במתן שירות שוויוני לכלל הציבור ובפרט לגולשי האתר לרבות לאנשים עם מוגבלות.

הנגשת סניפים

בסניפי החברה ניתן למצוא:

  • עזרים לכבדי שמיעה -  בסניפי החברה קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה",על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות. 
  • עזרים למוגבלות מוטורית- במרבית סניפי הרשת קיימים רמפות אשר מסייעות לאנשים עם מוגבלות מוטורית להיכנס לסניפי החברה בקלות ובנוחות.
  • ריהוט נגיש- במרבית הסניפים קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים קופה נגישה ושרות לקוחות.  
  • שירותים- במרבית סניפי הרשת או במתחמים שבהם מצויים הסניפים מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.
  • חניות נכים- לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים. במידה ונדרשים הסדרי חנייה מיוחדים ניתן לפנות לרכז הנגישות. 

טבלת פירוט הנגישות בסניפי החברה מצורף בסוף העמוד


שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש - הדרכנו והכשרנו את עובדינו בהיבטי הנגישות השונים, מטרת ההדרכות ליצור מודעות בקרב עובדי החברה לעקרון הנגישות ולהקנות להם כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר:
    דואר אלקטרוני - info@opticana.co.il
    פקס - 03-9140188
    פנייה באמצעות "צור קשר" באתר - לחצו כאן.
    פנייה באמצעות דואר ישראל לכתובת : לכבוד אופטיקנה - שירות לקוחות . 
    אודם 12 פתח תקווה מיקוד - 4951795.

נגישות אתר אינטרנט:

הנגשת האתר נועדה אפוא לשפרו כך שיהיה ידידותי ונוח לשימוש כלל לקוחותינו ובפרט עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, אתר זה מונגש בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568- "קוים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמת AA. התקן הישראלי הינו אימוץ של הנחיות בינלאומיות- הנחיות נגישות לתכני אינטרנט Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 של ארגון ה- W3C הבינלאומי.

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים ללא הרף במאמצים לשפר את נגישות שירותי החברה ואת נגישות האתר בפרט, כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה, לרבות לאנשים עם מוגבלות.
יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, מכיוון שהאתר הינו אתר דינמי הכולל מערכות תוכן שונות ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם הונגשו במלואם. אם נתקלתם במקרה שכזה, נודה לכם על יצירת קשר עם החברה בכדי שניתן יהיה לבצע את התיקון הנדרש בהקדם האפשרי. נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח. כמו כן, ייתכן והאתר מציג תוכן גם מאתרים אחרים שמופעלים ו/או מוחזקים על ידי צדדים שלישיים, וייתכן שתוכן כאמור אינו הונגש. נבהיר כי החברה אינה אחראית לתוכן האמור או להנגשתו, אך נשמח לקבל הערותיכם ולנסות לסייע לכם לפנות לאותם צדדים שלישיים, בכדי להסב תשומת ליבם לנושא (מבלי שהחברה יכולה להתחייב שאותם צדדים שלישיים יבצעו את ההתאמות הנדרשות, על פי דין).
אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי לגלוש באתר או אם יש לכם הערה בנוגע לרמת ו/או אופן הנגשתו, ניתן ליצור קשר באחת מהדרכים הבאות:

פרטי רכז הנגישות באופטיקנה:

  • שם : שלמה נאווי.
  • טלפון : 03-9140148
  • דוא”ל : shlomo@opticana.co.il / info@opticana.co.il
אודות

--

GET SOME MORE

הרשמו ותהנו מחדשות והטבות